среда, 8. јул 2009.

tecna_naj winxica

hejjjjjjjjjjj cao ja sam anja glomazic imam 11godina i jako volim winx.
naj winxica mi je tecna

evo nesto o tecni jer je ovo blog samo o tecni!!!!!!!!!
komentirajte i uzivajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tecna

tecna zivi za tehnologijom i naukom.ima 16 godina i u odeljenju je pametnija od svih sem od flore.kada je imala 10 godina iz ruku nije ispustala svoj mini lap top a sada je vecinom bez kompijutera ali ona upotrebljuje mozak.u 4 sezoni se oblaci najlepse dok se u trecoj,drugoj i prvoj oblacila vrlo prosto.kao ja u 1.,2. i 3.razredu sam se oblacila prosto ali u 4najlepse.


evo nekih slikica



tecna encantix

tecna je predzadnja dobila encantix.tako sto je spasila andros



tecna uvek razmislja logicki i stalno upotrebljava recenicu "prema mojim podacima..."
nevoli da se sali ali je drustvena,uvek ozbiljna i primerna pogotovo kad je timi tu.inace timi je njen decko.
njen pixi je djidjit koji isto razmislja logicki bolje receno matematicki.djidjit ume da udje u kompijuter i da pronadje sve podatke.
tecna je sporcki tip ali vise voli da sedi uz racunar,kao ja
u svetu tehnologije ona nosi ovo:


kad je nasuncu nevoli da se sunca tako da obuce ovo i sedne ispot suncobrana






ovo ce nositi u 4.sezoni tamo na zemlji ce se oblaciti najlepse


evo nekih slicica

















ovako se tecna oblaci kada prada kisa veoma je lepa u ovome









tecna stalno nosi ovo





moja najgora winxica je bloom zato sto je ona uvek glavna na svakoj lsici ona se najvise i najlepse vidi a tecna je uvek tamo odiza jedva se vidi zato ja volim tecnu

s4_Tecna5.png Winx club season 4 tecna image by discodancergirlztecna kao i ja zivi za naukom




digit
digit je mini vila tehnologije i naravno,tecnin pixi.ona je vrlo slicna tecni i jako se dobro slazu.pouzda se u svoje tehnoloske racune i govori kao da citas upustva nekog racunara.vrlo je draga i ljubazna uvek spremna svima pomoci






tecna ce u 4.sezoni imati pets-a to je zuto pile neznam kako se zove


Image Hosted by ImageShack.us

a ima transformaciju belivix



jajko_4tecna2.png Winx Tecna Believix image by POPO6_bucket


TO JE TO KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


BY TECNA
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLSERfoB6XevW1HlhImHMO5jKjui_FdTgwtWAOdW5FD8ogu6IVX1lf394U91CYWjE1VnIJT3CGLHFJqDyFc3sTlZddHJ5Tk-Hpj1xJfXCyCX6Aau5T_CL-pp752OFmHhi80hh-p558Q9A/s320/technAbeforeenchAntix.gif

Pjesma - If I Were A Boy
Free Music
Free Music
Free Music

2 коментара:

  1. woooow vidi se da bas obozavas tecnu!!!!Zovem se Jovana i i pre nekoliko dana i ja sam imala 11 god!!!Ja takodje volim Tecnu zato sto sam i sama kao ona-zalepljena za elektroniku i takodje mrzim bloom.Moja omiljena vila je Stella i jednostavno je obozavam zbog svega!!!samo ja nznm nista o 4 sezoni...jel mozda znas kojeg ce ljubimca stela imati???uzgred super blog!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Stela ce imati ginger-a ukucaj na google winx stella ginger

    ОдговориИзбриши